„Visą valandą bandžiau prisiskambinti į Alytaus polikliniką, kol galų gale pavyko“, – teigė į AlytusPlius.lt redakciją besikreipusi Jurgita. Moteris tvirtino, jog registratūros darbo laikas yra nuo 7 valandos ryto, tačiau ją nustebino, kad kaskart, bandant prisiskambinti, buvo nurodoma – „abonentas nepasiekiamas“.
Moters dukra karščiavo, tad ji, norėdama užregistruoti mergaitę vizitui, skambino daugybę kartų, bet visą valandą kartojosi tas pats atsakas.
„Tik 8 val. 15 min. pagaliau pavyko susisiekti, bet registratorė nieko neaiškino, kodėl to buvo neįmanoma padaryti anksčiau“, – sakė moteris.
Alytaus poliklinikos direktorius Marius Jasaitis teigė, kad tokia situacija susiklostė dėl techninių sutrikimų.
„Atsiprašome gyventojų už patirtus nepatogumus. Taip jau atsitiko, kad apie 4 val. dingo elektra, sutriko serverio darbas. Elektros tiekimą pavyko atstatyti, serveris buvo perkrautas, bet šiek tiek užtruko, kol vėl viskas atsinaujino. Tad tuo metu ir kilo nesklandumų bandant prisiskambinti“, – komentavo M. Jasaitis.
Jis pabrėžė, kad visuomet stengiamasi pacientus aptarnauti kiek įmanoma sklandžiau, operatyviau, tačiau šiuo atveju – sutrukdė techninės kliūtys.