Rekonstravus Naująją gatvę, jos dalis po geležinkelio viaduku bus nužeminta daugiau kaip metrą. Dėl to tikėtina, lietui lyjant toje vietoje kaupsis vanduo. Naujosios gatvės rekonstrukcijos projektinius sprendinius pristatę įmonės „Urbanistika“ atstovai tai įvardijo kaip labai didelę problemą, kurios sprendimo teigė dar neturintys.
„Jeigu toje vietoje yra aukšti gruntiniai vandenys, tai problema bus labai didžiulė.“, – sakė įmonės „Urbanistika“ atstovė Edita Dukštienė. Ji įvardijo kelis problemos sprendimo variantus, tačiau teigė, kad kol kas, pasakyti, koks jis bus, dar negali.
Lietaus vandenys Naujosios gatvės dalyje nuo miesto pusės pravažiavus viaduką ir šiuo metu kaupiasi, be to, kairėje pusėje – priešais įmonę „Alkesta“ yra pelkė. Kaip bus sprendžiama gatvės įgilinimo ir vandens nutekėjimo problema, paaiškės, kai bus gauti atliktų geologinių tyrimų atsakymai.
Ketvirtadienį vykusio Naujosios gatvės rekonstrukcijos projektinių sprendinių pristatymo metu įmonės „Urbanistika“ projekto vadovė Rasa Kižienė teigė, kad Naujoji gatvė bus išplatinta iki keturių eismo juostų prisijungdama prie pastatytos žiedinės sankryžos prieš geležinkelio viaduką.
Kita žiedinė sankryža bus įrengta ties administracine miesto riba, taip pat gatvės atkarpoje nuo geležinkelio viaduko iki išvažiavimo iš miesto, ties įvaža į „Alkestą“ ir degalinę, atsiras šviesoforas su budinčiu mirksinčiu įspėjamuoju geltonu signalu.
Rekonstruojant gatvę, bus sutvarkytas ir esamas pėsčiųjų ir dviračių takas.
Kaip teigė R. Kižienė, Naujosios gatvės rekonstrukcija vyks dviem etapais: nuo jau sutvarkytos sankryžos ties autobusų stotimi iki žiedinės sankryžos prieš viaduką, kitas etapas – iki žiedinės sankryžos ties išvažiavimu iš miesto.
Viešajame gatvės rekonstrukcijos projektinių sprendinių svarstyme dalyvavo vos trys miesto gyventojai. Vienas jų gyventojų vardu (asociacija „Miklusėniškiai”) pateikė siūlymą dėl pėsčiųjų ir dviračių tako pratęsimo link Miklusėnų gyvenvietės, kiti teiravosi, ar būtų galimybė įrengti apsauginę garsą slopinančią tvorelę prieš geležinkelio viaduką važiuojant miesto link, kairėje kelio pusėje.
Tačiau R. Kižienė teigė, kad buvo atlikti tyrimai, kurie parodė, kad garsas neviršija leistinų higienos normų, o rekonstravus gatvę ir paklojus naują kelio dangą, garsas dar turėtų sumažėti.