Pranešk naujieną! Tel. 8 616 51 718. El. paštas info@alytusplius.lt |
Pranešk naujieną! Tel. 8 616 51 718. El. paštas info@alytusplius.lt |
kas kaltas jeigu man išvaziuojant iš kiemo sustoju praleisti mašinu vażiuojanċiu pagrindiniu keliu atsitrenkia dviratininkas tada į mano šona ties durelėmis priekinėmis ,nes mentai apkaltino mane nes manau esu prasċiokas
naikint tuos pravaziavimus per pereja nenulipus, negi tiek proto nera?
Jei Vilniuje taip stovinetu masinos ir po viena praleisdinetu per perejas tai per Vilniu pervaziuo reiketu 3 val o musu mieste visi kaip avinai lenda po ratais
Mes vyrai nuo mažens mokomi praleist moteris, todėl jos įpranta ir nepraleidžia mūsų per perėjas.
Važinėkit per perėjas ne kaip autostrada!!!! Visi vairuotojai pastebi atsargius dviratininkus! Tie kurie lekia! Tikrai sunku tokius lakstančius, greit pastebėt! Saugokite save ir kitus!
Pritariu, visada reikia išsitikinti, kad tave praleis, nors tu ir eini o ne važiuoji.
O važiavimas jeigu daromas atsakingai, tikimybė būt partrenktas, yra minimali.
kažkaip vairuotojų regėjimas pagerėja jeigu netoli perėjos stovi policijos ekipažas,užtenka tik jam nuvažiuoti- pusė vairuotojų pasidaro akli kaip kurmiai..... patikrinta šimtus kartų
o tai nubrėžt per visas pervažas dviračių linijas ir tegu daužo traukinius su paspirtukais, dviračiais ir durnom savo galvom.kam pasiseks galės aiškint,kad jį turėjo praleist,ar kad traukinys turėjo pristabdyt.
Alytuje nelike zmoniskumo. Toje vietoje yra iki 30 greiti ribojantis zenklas. Papasakok darzelyje kad tokiu greiciu vaziuodamas automobilis nespeja sustot ties kliutimi perejoje .
tai ir dviračiai paspirtukai per perėjes panašiu greičiu nešasi.tai kodėl jie nespėja sustot ties kliutimi?
sustoji nulipi nuo dviračio ir įsitikinęs kad praleidžia persivarai per perėję.Arba sustoji ir įsitikinęs kad praleidžia pervažiuoji per perėję su dviračių juosta.dauguma ne tik kad nesustoja,bet net nepristabdo lenda tiesiai po ratais ir rėkia komentaruose,kad jų pirmumas be išlygų.
kalnelis ir matomumas prastas atvaziuojant nuo miesto ... is vienos puses tvoros is kitos medziai.
Realiai tiesiog idomu kieno visdelto pirmumas ar dviracio ar automobilio esant zymetai perejai kad dviratis vaziuot gali... kiek suprantu automobilis irgi turi pristabdyt ir nelekt pries kiekviena pereja.
Aplamai pesčiūjų perėja turi būti tik pėstiesems, o dviračius reikia persivaryti, aš pats esu ir vairuotojas ir dviratininkas, manau tikrai yra nesunku nulipti nuo dviračio ir jį saugiai persivaryti, tie dviračiai ar paspirtukai kitą kartą jie taip atlekia, kad net nepastebi iš kur jis atskrido, manau aplamai reikia naikinti tas raudonas juostas perėjose.
Tai oficialiai ledo traiskyti dviratininkus vaziuojancius dviraciu taku kertancii kelia?
O tau sunku nukelti nuo dviračio pasturgalį, suprantu kad pėsčiūjų perėja, bet sutikite visi, kitą kartą paspirtukai ar dviračiai išnyra dideliu greičiu net sunku ir pastebėti, tad manau kad dviratį reikia persivaryti, bus saugiau tik visiems
kad jei dvi transporto priemones vaziuoja tai SUSITRENKIA viena i kita, o ne kazkas atsitrenkia i kazka.
Klausimas sioje vietoje kieno pirmumas visdelto? Raudonai pazymeta pereje dviraciui vaziuoti yra...
Visos teisės saugomos. © 2021 VšĮ AlytusPlius. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką VšĮ AlytusPlius sutikimą.
1. Ket taisyklės keičiamos per dažnai ir dažnai neadekvačiai.
2. Žmonės nekreipia dėmesio į savo ar kitų saugumą.
3. Judant greičiu su dviračiu ar paspirtuku, kaip pėsčiojo greitis apytiksliai per perėja, tikimybė nutikti auto įvykiui, labai minimali. Ir tik išsitikinus, kad tavę praleis.
4. Yra ne vienas dalykas, kuo reikia vadovautis eismo ir ne tik.