Praplatinta gatvė iki keturių eismo juostų, rekonstruotas geležinkelio viadukas ir ne viena, kaip buvo kalbama anksčiau, o dvi žiedinės sankryžos. Toks naujas Naujosios gatvės paskutiniojo ruožo techninio projekto pakeitimas buvo pristatytas Alytaus miesto savivaldybėje.
Įmonės „Urbanistika“, kartu su „Via projektai“ atstovais, parengusios projekto keitimą, projekto vadovė Rasa Kižienė teigė, kad Naujoji gatvė bus tvarkoma trimis etapais. Pirmiausia bus rekonstruota gatvės atkarpa nuo Naujosios, Kalniškės ir Putinų gatvės sankirtos iki žiedinės Naujosios ir Pramonės gatvės sankryžos prieš pat geležinkelio viaduką.
Antruoju etapu bus atliekama geležinkelio viaduko rekonstrukcija, o galiausiai bus rekonstruojama atkarpa nuo viaduko iki išvažiavimo iš miesto, kur taip pat yra planuojama žiedinė sankryža.
Nors pirminiame techninio projekto keitimo variante buvo numatyta įrengti tik vieną žiedinę sankryžą, atnaujintame atsirado ir antroji.
Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Kęstutis Žuromskas sakė, kad niekada ir nebuvo atsisakyta dviejų žiedinių sankryžų idėjos, nes tokios sankryžos yra pačios saugiausios. Tačiau K. Žuromskas akcentavo, kad norint jas įrengti miesto savivaldybės administracijai reikia atlikti namų darbus.
„Didžiausios problemos yra su sklypais, nes perlipamos miesto ribos ir patenkama į rajono savivaldybės teritoriją, į privačius sklypus“, – kalbėjo K. Žuromskas.
Nuo to, kaip pavyks išspręsti kylančias problemas, priklausys, kokio pločio bus eismo juostos, bus svarstoma, ar ties išvažiavimu-įvažiavimu į įmonės „Alkesta“ kiemą bus pastatytas šviesoforas.
Miesto savivaldybės Saugaus eismo komisijos narys, Alytaus autoklubo vadovas Rimvydas Anusauskas, atsižvelgdamas į eismo intensyvumą Naujojoje gatvėje, sakė pritariantis dviejų žiedinių sankryžų atsiradimui, nes jos yra saugesnės.
Anot jo, atnaujinus Pramonės gatvės ruožą nuo buvusio medvilnės kombinato iki Naujosios gatvės, eismas minėtų gatvių sankirtoje tikrai suintensyvės, todėl žiedinė sankryža yra geras sprendimas.
„Nors alytiškiai žiedines sankryžas labai kritikuoja, bet kitose Europos šalyse jų yra labai daug, jos yra saugios. Žinoma, žiedinės sankryžos turi būti įrengtos tinkamai“, – kalbėjo R. Anusauskas.
Šiuo metu Naujoji gatvė yra rekonstruota tik iki autobusų stoties, toliau, važiuojant Kauno link, ji susiaurėja. Planuojama, kad Naujoji gatvė bus rekonstruota iš tikslinių Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšų, tačiau kiek jų bus paskirta minėtam projektui, dar nėra patvirtinta.