„Vienintelis dalykas, paskatinęs kurti verslą, buvo noras užsidirbti pragyvenimui. Norėjau turėti daugiau, nei būdamas samdomu darbuotoju“,- sakė Donatas Česnulevičius, kompiuterių taisymo versle sėkmingai dirbantis jau penkiolika metų. Pelningam verslui sukurti alytiškiui reikėjo trijų metų.
Pašnekovas jau studijuodamas vadybą Kauno technologijos universitete suprato, kad aukštasis mokslas nesuteiks reikalingų gebėjimų norimam darbui rasti. „Išsilavinimas nėra svarbiausias dalykas, ieškant darbo. Studijuodamas gauni daug teorinių ir mažai praktinių žinių. Jauni žmonės, baigę aukštąsias mokyklas, mano esantys aukšto lygio specialistais ir pageidauja didelio darbo užmokesčio.
Dažniausiai darbdaviui reikia investuoti nemažai lėšų ir laiko į ką tik baigusio studijas asmens apmokymus, kad jis taptų reikiamos kvalifikacijos darbuotoju. Ieškant darbo svarbiausia yra praktinės žinios. Žmonės, kurie tai supranta anksčiau, pradeda uždirbti pinigus“,- mintimis pasidalijo D. Česnulevičius.
Vyras teigė, kad užsiimant mėgstama veikla yra daug lengviau tapti geros srities specialistu. „Žinios ateina pačios. Kai sritis įdomi, žmogus visada ieško informacijos, domisi, daugiau laiko skiria darbui“,- dėstė pašnekovas.
Savamokslis kompiuterių meistras pasakojo, kad kompiuteriais susidomėjo dar mokydamasis mokykloje. „Buvau nepaklusnus paauglys, todėl mama išsiuntė mokytis į kaimą. Mokiausi Punios vidurinėje mokykloje. Kai buvau aštuntokas, mokykla gavo vieną kompiuterį. Mūsų klasėje buvo tik penki mokiniai, todėl per informatikos pamokas galėjau daug laiko leisti prie kompiuterio“,- prisiminimais dalijosi D. Česnulevičius.
Pradėjęs draugams taisyti kompiuteris D.Česnulevičius teigė, kad net nepastebėjo, kaip pradėjo daugėti užsakymų. „Geriausia reklama – iš lūpų į lūpas. Jei padarai gerą darbą, sužinos vienas, du asmenys. Jei suklysti, informacija apie tai pasklinda plačiau“,- verslo patirtimi dalijosi vyras.
Stengiantis sėkmingai dirbti versle, pasak D. Česnulevičiaus, svarbiausia yra nelaikyti kliento kvailesniu už save. „Turi dirbti sąžiningai ir nesistengti iš kiekvieno kliento uždirbti kuo daugiau, nes galiausiai neuždirbsi nieko“,- sakė verslininkas.