Alytiškės kantrybės taurę pirmadienio rytą perpildė Socialinės paramos skyrius. Moteris teigia šimtus kartų bandžiusi į jį prisiskambinti telefonu, tačiau pastangos – kaip į sieną. Neapsikentusi gyventoja atvyko į skyrių ir kaip teigia, savo akimis matė, kaip darbuotojos tieisiog atmeta telefono skambučius ir į juos neatsako.
Be to, žmonės buvo nukreipiami eiti į nurodytą kabinetą, bet jį rado tuščią, mat tuo metu, pasak alytiškės, darbuotojos buvo susirinkusios į vedėjos kabinetą ir galimai sveikino ją su Boso diena.
„Mano mama ligota, tad atstovaudama ją norėjau susitvarkyti socialinės paramos reikalus. Prasidėjo šildymas, visi skuba pasirūpinti kompensacijų gavimu. Buvo nurodyta, kad reikia kreiptis spalio 16 dieną. Įsivaizduokite, nuo ryto skambinau 453 kartus. Ir taip ir nepavyko susisiekti. Internetu registruotis įrgi neįmanoma, tad teko atvykti į skyrių“, – pasakojo į redakciją besikreipusi moteris.
Pasak jos, skyriuje laukė „gyva“ eilė, ir ji pati matė, kaip darbuotojos, užuot pakėlusios telefono ragelį, tiesiog „nutildydavo“ garsą ar atmesdavo skambutį. Kaip pasakojo moteris, ji ir dalis kitų laukiančių žmonių buvo pasiųsti į kitą kabinetą, tačiau jame nebuvo nė vienos darbuotojos.
Stop kadras iš skaitytojos atsiųsto video.
„Nesunku buvo suprasti, kur jos dingusios, mat už skyriaus vedėjos durų girdėjosi šurmulys, sveikinimai, taigi darbuotojos matomai vedėją sveikino su Boso diena. Visi mes švenčiame ir čia nieko tokio, bet žinote, po tiek skambučių išties pikta. Visgi tai yra valstybinė įstaiga, eilėje laukia ir sunkiai bepaeinančių žmonių, senjorų, kuriems nėra lengva, situacija ir taip įtempta, mat žmonėms nepavyksta prisiskambinti.
Patikėkite, tikrai apmaudu, kai ligoti žmonės laukia ir yra siuntinėjami į tuščius kabinetus, kai darbuotojai tuo metu užsiima sveikinimais. Tokioje situacijoje, bent jau nenukreiptų jų į tuos tuščius kabinetus, kai šalia girdisi šventinis šurmulys“, – pasakojo alytiškė.
PAPILDYTA
Pateikiame Alytaus miesto savivaldybės Socialinės paramos skyriaus vedėjos Akvilės Voverienės komentarą.
„Pirmiausia, apgailestaujame ir atsiprašome dėl neigiamų emocijų, kurias patyrė jūsų minėta moteris ir kiti alytiškiai, kuriems kilo kliūčių registruojantis į Socialinės parmos skyrių.
Prasidėjus prašymų priėmimui gyventojų srautas yra išaugęs keletą kartų. 2022-2023 m. besikreipiančiųjų skaičius buvo išaugęs daugiau kaip 57 proc., ir nors nuo 2023 m. rugsėjo mėnesio situacija iš esmės keičiasi, nes skiriant kompensacijas vėl vertinamas asmens turimas turtas, tačiau besikreipiančiųjų skaičius nesumažėjo, atvirkščiai, gyventojai atvyksta norėdami įsivertinti ar pagal turimą turtą kompensacijos jiems priklausys ar ne.
Šiandien, t.y. spalio 16 d., pradėta registracija prašymų tvarkymui gruodžio mėnesį ir nors ji tęsis ne tik šiandien, vis atvykusieji norėjo būti užregistruoti pirmą registracijos dieną. Atvykę gyventojai laukia eilėje, taip pat intensyviai registruojasi telefonu, todėl prisiskambinti yra sudėtinga. Tam, kad gyventojai būtų kaip galima greičiau užregistruoti, registraciją vykdė ne tik darbuotojai, įprastai vykdantys atvykstančiųjų registraciją, bet papildomai dar 6 darbuotojai, po 9 val. didysis srautas buvo suvaldytas. Iki 11 valandos skyriuje buvo užregistruoti 570 gyventojai.
Linkiu visiems daugiau supratimo ir empatijos, praėjusį šildymo sezoną, nepaisant išaugusio srauto, be papildomų žmogiškųjų išteklių visi prašymai buvo sutvarkomi laiku, nepažeidžiant įstatyme nustatytų terminų, tikimės, kad tai pavyks ir šį šildymo sezoną“, – komentavo A. Voverienė.