Pirmadienio vakaras Sudvajų gatvės 20 daugiabučio gyventojams buvo kupinas iššūkių. Ne vienai šeimai įsiskaudo galvas dėl sugadintų, vandeniu aplietų sienų.
Ketvirtame aukšte vonioje kliokė vanduo, po juo trečiame aukšte namuose tuo metu nieko nebuvo, antro aukšto gyventojas pamatė varvant ir kreipėsi į namą administruojantį UAB „Alytaus butų ūkis“.
Pranešimas gautas 15.30 val. „Paskambino antro aukšto gyventojas, teigė neturintis kaimynų kontaktų. Jam rekomendavau nedelsiant rūsyje užsukti stovo ventilius. Operatyviai nusiuntėme santechniką, šis užsuko vandenį visam namui“, – pasakojo UAB „Alytaus butų ūkis“ meistras Rimas Dainauskas.
Buto, iš kurio kliokė vanduo, savininko teko ieškoti.
Kiek laiko bėgo vanduo , R. Dainausko teigimu, sunku įvertinti. „Vanduo bėgo pilnu tempu, kaip iš krano. Kiekis didelis, tad galėjo pakakti ir dešimties minučių, kad prasiskverptų pro perdangas ir tekėtų. Mums daugiau įprastos situacijos, kai varva, kaimynams tik drėgtsa lubos. O toks atvejis – jau stiprus“, – komentavo meistras.
Anot pašnekovo, blogiausia, kad UAB „Alytaus butų ūkis“ šiuo atveju neturėjo buto nuomininko kontakto. Teko susisiekti su savininke, ši perskambino nuomininkui ir tik tokiu būdu pavyko pakliūti į butą. Paaiškėjo, jog trūko vonios maišytuvo kojelė. Butas buvo apdraustas.
„Nors ir rekomenduojame, tačiau žmonės būna neatsakingi ir išvyksta neužsukę ventilių. Juk kartais net nauji maišytuvai būna brokuoti. Sutrūksta žarnelės tualete, virtuvėje“, – kalbėjo R. Dainauskas.
Anot UAB „Alytaus butų ūkis“ direktoriaus Egidijaus Mensevičiaus, faktas, jog pasikeitus buto savininkui, naujieji neatnaujina duomenų, arba nuomininkai nenori duoti kontaktų – dažnai viską apsunkina. „Anksčiau ir žmonės labiau bendravo, turėdavo vienas kito telefono numerius, netgi išvykdami palikdavo buto raktus. Dabar bendravimo stygius toks, kad kaimynas kaimyno nepažįsta, o tai saugumo nesuteikia. Daug kas užsienyje, tad kontaktuoti sunku. Po tokių avarijų kaip Sudvajų gatvėje, gyventojams vertėtų susimąstyti“, – teigė E. Mensevičius.