Dėl Lietuvoje paskelbtos ekstremaliosios situacijos „Sodra” nuo kovo 16-osios, pirmadienio, laikinai – dvi savaites – neaptarnaus gyventojų visuose klientų aptarnavimo skyriuose ir gyventojus ragina naudotis paslaugomis internetu – www.sodra.lt/gyventojui bei konsultuotis telefonu 1883.
„Šiuo metu esame pasiruošę didesniam klientų srautui telefonu ir elektroniniais kanalais – prireikus esame pasirengę tam skirti daugiau resursų”, – sako „Sodros” direktorė Julita Varanauskienė.
Šiuo metu visas „Sodros” paslaugas kiekvienas gyventojas gali gauti prisijungęs prie asmeninės „Sodros” paskyros www.sodra.lt/gyventojui:
Prisijungti galima su elektroniniu parašu, per el. bankininkystę ar e.valdžios vartus.
Skiltyje Prašymai galite pateikti prašymus ligos, motinystės, tėvystės, vaiko priežiūros, nedarbo išmokoms, kompensacijoms ir pensijai gauti.
Skiltyje Konsultacijos galite pateikti paklausimą, susirašinėti su konsultantu gyvai (chat), gauti konsultaciją telefonu.
Taip pat rasite informaciją apie įmokų mokėjimą, Jums paskirtas bei išmokėtas išmokas ir kitus duomenis.
Alytuje klientai gali kreiptis ir telefonu Nr. 8 315 56 520 arba 8 315 56 549 arba 8 315 69041, el. paštu alytus@sodra.lt