Neretai žiedinių sankryžų miestu tituluojamame Alytuje svarstoma galimybė dar dviejose gatvių sankirtose įrengti žiedines sankryžas. Ar Santaikos, Ulonų ir Pulko gatvių bei Santaikos ir Likiškėlių gatvių sankryžose bus įrengti „žiedai“, paaiškės pavasarį.
Alytaus miesto savivaldybės 2018 metų biudžete patvirtinus lėšas Ulonų ir Santaikos gatvių rekonstrukcijos projekto parengimui, svarstoma, kaip minėtos gatvės turėtų atrodyti, kokios saugumo priemonės būtų geriausios, kaip turėtų pasikeisti bendrasis judrių miesto gatvių vaizdas.
Alytaus miesto savivaldybės Statybos skyrius Saugaus eismo komisijai pateikė siūlymą apsvarstyti Santaikos, Ulonų ir Pulko gatvių bei Santaikos ir Likiškėlių gatvių žiedinių sankryžų įrengimo tikslingumą.
Saugaus eismo komisija nutarė rengiant Ulonų ir Santaikos gatvių rekonstravimo projektinius pasiūlymus, atsižvelgti į automobilių srautus, įvertinti šviesoforu reguliuojamų ir žiedinių sankryžų įrengimo galimybes, pateikti pasiūlymus dėl abiejų sankryžų tipų bei nurodyti jų privalumus ir trūkumus.
Gavusi projektuotojų pasiūlymus komisija juos svarstys pakartotinai.
Taip pat komisija siūlo projektuotojams pateikti Ulonų ir Santaikos gatvių horizontalaus ženklinimo pakeitimą, numatant 3 eismo juostas (2+1), formuojant atskiras juostas kairiam arba dešiniam posūkiui, kai gatvės plotis tai leidžia.
Kaip teigė Statybos skyriaus vyriausiasis specialistas Sigitas Stumbras, siūlymas apsvarstyti žiedinių sankryžų įrengimo galimybes pateiktas dėl to, kad šiuo metu yra rengiama Ulonų ir Santaikos gatvių rekonstrukcijos užduotis projektuotojams. Todėl norima išdiskutuoti visus galimus variantus, išklausyti kuo daugiau nuomonių ir išsiaiškinti poreikius.
Tuomet bus pradėtas rengti gatvių rekonstrukcijos projektas.
Šiais metais šiek pasikeis ir Statybininkų, Volungės ir Jaunimo gatvių žiedinė sankryža. Prasidėjus mokinių atostogoms bus pakeistas pėsčiųjų perėjų ženklinimas jas atitraukiant toliau nuo sankryžos. Toks sprendimas priimtas dėl to, kad automobilių vairuotojai, norėdami praleisti „žiedu“ važiuojančią kitą transporto priemonę, yra priversti sustoti ant pėsčiųjų perėjų.