Alytaus politikų ketinimai nuo kitų metų kovo 1 dienos Ulonų ir Santaikos gatvėmis riboti sunkiasvorio tranzitinio transporto eismą „neišdegė“. Lietuvos automobilių kelių direkcija miesto savivaldybei atsiuntė raštą, kuriame nurodė, kad miestas neturi aplinkkelio, todėl prašymui dėl eismo ribojimo nepritarta.
Miesto tarybos nariams prieš tris mėnesius pritarus sunkiasvorio tranzitinio transporto eismo ribojimui mieste, buvo kreiptasi į Lietuvos automobilių kelių direkciją su prašymu imtis priemonių, kad toks tarybos sprendimas būtų įgyvendintas ir vilkikai, kertantys Alytų, nuo kitų metų kovo 1 dienos važiuotų kitu keliu.
Tačiau Lietuvos automobilių kelių direkcija nurodė: „Atsiprašome, bet jūsų prašymui pritarti negalime, nes Alytaus miestas neturi aplinkkelio, kuriuo būtų galima nukreipti sunkiasvorį tranzitinį transportą.
Panašus klausimas buvo nagrinėjamas 2015 metų pabaigoje. Tuo metu buvo planuojama sunkiasvorį tranzitinį transportą nukreipti kitomis Alytaus miesto gatvėmis.
Lietuvos automobilių kelių direkcija prašė Alytaus miesto savivaldybės raštu pateikti papildomą informaciją, savivaldybė informacijos nepateikė ir paprašė atidėti minėto klausimo svarstymą“, – rašoma miesto savivaldybės administracijai atsiųstame rašte.
Rugpjūčio mėnesį vykusiame tarybos posėdyje siūlymas riboti sunkiasvorio tranzitinio transporto eismą per Alytaus miestą buvo pateiktas „pilietininko“ Mariaus Grišmanausko iniciatyva. Jau tuomet tarybos posėdžio metu kilo diskusijų dėl savivaldybės kompetencijos sprendžiant minėtą klausimą, tačiau galiausiai tam vis tiek buvo pritarta.
Visgi, geriems politikų norams, apsaugoti Ulonų ir Santaikos gatvės gyventojus nuo nuolatinio sunkiasvorių automobilių keliamo triukšmo ir vibracijos, kol kas nelemta išsipildyti.