Alytaus miesto tarybos nariai ketvirtadienį pritarė, kad nuo kitų metų kovo 1 dienos Ulonų ir Santaikos gatvėmis būtų ribojamas sunkiasvorio tranzitinio transporto eismas. Toks politikų sprendimas palydėtas Ulonų ir Santaikos gatvių gyventojų plojimais.
Siūlymą riboti sunkiasvorio tranzitinio transporto eismą per Alytaus miestą, nes Santaikos bei Ulonų gatvių gyventojai nuolat kenčia nepakeliamo triukšmą ir vibraciją, pateikė tarybos narys „pilietininkas“ Marius Grišmanauskas.
Jis taip pat pateikė duomenis apie transporto srautą.
„Iš 960 sunkiasvorių automobilių, važiuojančių per Ulonų, Santaikos gatvėmis, 600 yra tranzitinis transportas su ukrainietiškais, baltarusiškais ir lenkiškais numeriais. Ir jie per Alytų važiuoja dėl vienos priežasties. Nes keliu iš Gardino (Baltarusija) į Bialastoką (Lenkija) susidaro didelės eilės, kurių jie išvengia važiuodami per Alytų“, – sakė M. Grišmanauskas.
Tarybos posėdžio metu kilus diskusijoms dėl tarybos kompetencijos taikyti ribojimus tranzitiniam transportui miesto gatvėmis, kurios yra krašto kelio tęsinys, teigta, kad reikėtų siūlyti Lietuvos automobilių kelių direkcijai siūlyti uždrausti sunkiasvorio transporto eismą mieste, o ne sprendimą priimti tarybai.
Tačiau M. Grišmanauskas pabrėžė, jog kalba eina tik apie miesto teritoriją ir miesto gatves, kurios priklauso savivaldybei. Savivaldybė jas prižiūri ir tvarko.
„Aš siūlyčiau klausimą spręsti Alytau miesto savivaldybės tarybai. Mes esame atsakingi už savo miestą ir savo gyventojus. Mes turime pažymą iš nacionalinio visuomenės sveikatos biuro, kurioje nurodyta, kad ten yra viršijamas triukšmas ir mes nesiimame jokių veiksmų uždrausti ten važiuoti sunkiasvoriui transportui?“- kalbėjo M. Grišmanauskas.
Po diskusijų jo siūlymas sulaukė kitų politikų palaikymo. Devyniolika tarybos narių balsavo už, keturi – susilaikė.