Alytaus miesto politikų nesužavėjo galimybė mieste įrengti 9 elektromobilių įkrovimo stoteles. Dauguma jų balsavo už Nerijaus Cesiulio siūlymą įrengti tik tris tokias stoteles, visas tris – greitojo įkrovimo. Jų įrengimas kainuos beveik tiek pat, kiek būtų kainavęs planuotų devynių stotelių įrengimas.
Mat vienos greitojo įkrovimo stotelės įrengimas kainuoja apie 30 tūkst., vidutinio – apie 4 tūkst. eurų. Alytuje planuota įrengti 2 greitojo ir 7 vidutinio greitumo stoteles. Bet vietoj septynių pigesnių bus viena brangesnė.
Dar šių metų pradžioje Alytaus miesto savivaldybė gavo Susisiekimo ministro įsakymą su rekomendacijomis nustatyti kelias elektromobilių įkrovimo vietas mieste. Tokį stotelių planą Susisiekimo ministerijai turėjo pateikti ir kiti šalies miestai, kad būtų galima teikti paraišką ES finansavimui gauti.
Vasario mėnesį patvirtinę pirmąją tokių aikštelių įrengimo schemą, kurioje buvo numatyta įrengti 3 stoteles, ketvirtadienį politikai turėjo galimybę ją koreguoti, kadangi paaiškėjo, kad derinant elektromobilių įkrovimo prieigų Alytuje išdėstymo planą su atsakingomis institucijomis ir gavus preliminarius jų įrengimo skaičiavimus, yra galimybė įrengti daugiau minėtų įkrovimo stotelių.
Dėl šių priežasčių schemoje buvo numatytos dar šešios papildomos aikštelių įrengimo vietos bei patikslinta jų specifikacija. Iš devynių stotelių planuota įrengti dvi greito įkrovimo ir septynias – vidutinio greitumo.
Pakartotinai miesto tarybą pasiekęs klausimas dėl Alytuje planuojamų įrengti elektromobilių įkrovimo stotelių schemos pakeitimo sukėlė aštrias politikų diskusijas.
N. Cesiulio netenkino elektromobilių įkrovimo sparta. Jis ragino žengti koja kojon su pažangiomis technologijomis ir pateikė alternatyvą atsisakyti septynių vidutinio greitumo įkrovimo stotelių ir vietoje jų įrengti mažiau greito įkrovimo stotelių.
„Norėčiau atkreipti dėmesį, kad reikia pasitikėti profesionalais. Ne visi elektromobiliai gali būti įkraunami tose naujausiose pakrovimo stotelėse. Visi šie dalykai turi būti įvertinti. Aš noriu galvoti, kad projekto rengėjai visa tai labai gerai įvertino, o ne tarybos narys, kuriam atrodo smagiau turėti naujausią technologiją. Apie visa tai reikia pagalvoti iš esmės, o ne taip spontaniškai teikti siūlymus salėje prieš pat balsavimą“, – kalbėjo Alytaus vicemeras Tautvydas Tamulevičius.
Kitas tarybos narys Arvydas Švirmickas sakė apskritai nepalaikantis naujos paslaugos mieste, retoriškai klausdamas, kodėl už kai kurių elekromobiliais važinėjančių žmonių transporto priemonių įkrovimą turėtų mokėti visi alytiškiai (elektromobilių įkrovimas būtų nemokamas, tačiau už suvartotą elektros energiją turėtų mokėti miesto savivaldybė – red.).
Tačiau tokie argumentai neįtikino tarybos narių, kurie palaikė socialdemokratų atstovo siūlymą ir balsavo už trijų greito įkrovimo stotelių atsiradimą miestą.
Toks sprendimas sukėlė vicemero T. Tamulevičiaus nepasitenkinimą, kuris ironizuodamas garsiai padėkojo socdemams.
Alytaus miesto savivaldybės Architektūros, urbanistikos ir žemėtvarkos skyriaus pavaduotojas, vyriausiasis miesto architektas Mindaugas Matažinskas teigė, kad tarybai patvirtinus pakoreguotą elektromobilių įkrovimo stotelių schemą, Alytaus miesto savivaldybei projekte numatytų skirti lėšų neužteks ir savivaldybė greičiausiai turės papildomų pinigų stotelių įrengimui ieškoti miesto biudžete.