Kiekvieną dieną įvairiais klausimais į Alytaus miesto savivaldybės administracijos priimamąjį kreipiasi daugiau nei šimtas miesto gyventojų. Atlikus apklausą paaiškėjo, kad dauguma Alytaus gyventojų puikiai vertina savivaldybėje dirbančių valstybės tarnautojų darbą.
Apklausa atlikta norint pagerinti gyventojų aptarnavimo kokybę.
Susumavus jos rezultatus paaiškėjo, kad 50 proc. gyventojų Alytaus miesto savivaldybės administracijos darbą vertina puikiai, 18 proc. – gerai, 21 proc. – vidutiniškai, blogai –11 proc.
Alytaus miesto gyventojai palankiai vertina savivaldybės priimamajame dirbančių savivaldybės specialistų operatyvumą. 61 proc. respondentų teigia, kad laukti savivaldybės priimamajame teko iki 10 min., 21 proc. – nuo 10 iki 20 min., o daugiau nei 30 min. –18 proc. Į klausimą, per kiek laiko sulaukė atsakymo į savivaldybės specialistams pateiktus klausimus, 59 proc. gyventojų atsakė, kad atsakymo sulaukė tą pačią dieną, 15 proc. alytiškių atsakymo teko laukti 3 kalendorines dienas ar savaitę, o mėnesį ir ilgiau – 11 proc. miestelėnų.
Vadovaujantis apklausos duomenimis, spręsti įvairių problemų ar klausimų į savivaldybę miesto gyventojai mieliau užsuka patys (72 proc.), nei kreipiasi telefonu (17 proc.), elektroniniu paštu (7 proc.) ar raštu (4 proc.). Net keletą kartų per metus įvairiais klausimais čia užsuka 50 proc. miesto gyventojų, dažnai joje lankosi – 22 proc., o 28 proc. miestelėnų savivaldybėje šiemet apsilankė pirmą kartą.
Dažniausiai gyventojai į savivaldybę užsuka, norėdami gauti įvairias pažymas (39 proc.), statybas leidžiančių dokumentų (11 proc.), pažeistų teisių gynimo (7 proc.) ir kitais klausimais (25 proc.).
Apklausą Vidaus administravimo skyriaus specialistai atlieka kasmet, vertina asmenų prašymų nagrinėjimo ir aptarnavimo kokybę – kiekvienas, užsukęs į savivaldybės priimamąjį, turi galimybę užpildyti anoniminę anketą ir įvertinti savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų darbo kokybę.