Baltosios rožės tiltas Alytuje jau seniai vilioja tiek pėsčiuosius, tiek dviratininkus. O dabar – pagaliau – prieiga prie jo taps dar geresnė visiems!
Planuojama įrengti patogų nusileidimą, kuris Pirmojo Alytaus pusėje be vargo leis užkilti ar nusileisti tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams, tiek žmonėms su negalia ar tėvams su vežimėliais.
Šis sprendimas – tam tikras iššūkis, nes tiltas ir jo aplinka yra kultūros paveldo dalis. Tačiau Alytaus miesto savivaldybė rado būdą, kaip suderinti patogumą su istorijos išsaugojimu.
Dar laukiama galutinių paveldosaugininkų įvertinimų ir judama pirmyn. Jau netrukus tiltas nebebus „tiltu į niekur“, bet taps dar patrauklesne jungtimi su miesto istorija ir gamta!
Metalinio serpantino turėklai derės prie Baltosios rožės tilto dizaino, o poilsio aikštelės suteiks galimybę stabtelėti ir pasigrožėti vaizdu.
Bus išsaugotas vietovės vientisumas ir visiems bus patogu mėgautis Alytaus grožiu.
Apie Baltosios rožės tiltą.
Aukščiausias Lietuvoje pėsčiųjų ir dviračių tiltas (projekto aut. V. Karieta), pastatytas Alytuje 2015 m. ant išlikusių buvusio geležinkelio tilto taurų, įrašytas į Lietuvos rekordų knygą. Jo aukštis – 38,1 m, ilgis – 240,52 m. Oficialiai tiltas atidarytas 2016 m. birželio 4 d. Jis sujungė abiejų, miestą dalijusio, Nemuno krantų dviračių ir pėsčiųjų takus.
XIX a. antroje pusėje stiprinant vakarines Rusijos imperijos (tuo metu Lietuva buvo užgrobta Rusijos) sienas, į Alytų, kaip III klasės tvirtovę, buvo nutiestas karinis geležinkelis.
Šioje vietoje 1897–1899 m. pastatytas novatoriškos gembinės konstrukcijos tiltas (projekto aut. N. Beleliubskis), kurio aukštis – 33 m, ilgis – 240,5 m.
Tilto važiuojamoji dalis buvo skirta traukinių ir vežimų eismui.
Pirmojo pasaulinio karo metu, 1915 m., besitraukianti caro kariuomenė tiltą susprogdino. Alytų užėmę vokiečiai jo vietoje pastatė laikinąjį medinį karinį geležinkelio tiltą.
Jo aukštis buvo 35 m, ilgis – 294 m. Tiltas tarnavo iki 1926 m., vėliau – išardytas.


Na dabar pradėkit savo emocinę diarėją , amžini interneto verkėjai . Trys , keturi : Kam čia to reikia? Neturi kur pinigų dėti meras; Geriau šaligatvį prie mano namo padarytų; Nesąmones vis kažkokias planuoja ir pinigus mėto. Vagys visi… Pirmyn, su savo nuodingais rašinėliais. Mes jūsų labai laukiam.
tai, kad viską ir surašei! caca lialia, matai, kaip gerai ir greitai mokaisi. Žiūrėk, į kadencijos pabaigą ir visai į žmonių nuomonę įsiklausysi
Labai laukiame.Didžioji dauguma Pirmojo Alytaus gyventojų.
Tas tiltas-tai # PRIPJAUTAS GAIDYS# kuriam savižudžiu netruks niekada….
Prabilo siusiulio chebros marionetė
Taigi pats pirmas ir patriedei, nes gal bijot būsimų auditų. Žmonėm jau skersai gerklės tie Alytaus išbranginti projektai
Kartais net įdomu paskaityti, dėl ko dabar bus nepatenkinti, amžinai dejuojantys ir keikiantys merą. Taip ir pradedi žmogus galvoti, iš kur pas juos tiek negatyvo. Negi jie iš tikrųjų tokie nelaimingi žmonės, kad visada viskas jiems blogai?
labai lauliam nusileidimo nuo tilto
Neretas atvejis kai nusileidzia nuo tilto kitokiu budu .Kas sekantis nusoks
gal tamstai laikas? Vienu kvailiu mažiau būtų…
O kada Alytų sujungs geležinkelio vėžė su Europa?
Viskas ok, tik nedarykit kampuotų apsisukimų, reikia suapvalinti.
Tai pėstieji turės tuo pačiu serpantinu eiti?!…Nesaugu! Kai laksto ratuoti! Reikia ir laiptų
būtinai reikia laiptų, dar geriau – lifto, o viena alytiškė pageidautų, kad pėsstieji ant tilto su helikopteriu būtų užkeliami…
o koki ten tvartelį Dainu slėnyje stato? Jeigu wc tai ok.nes siusiot vidurį aikštės kaip dabar,tai nelabai
gal planuose apmokestinti lakstymą į Dainu slėnį? Teko matyti kaip su motoroleriu nuvažiuoja iki pirmos aikštelės,tada apsisuka ir atgal. Garsas žiaurus. Automobiliai zuja be jokio reikalo,yra tvarkingu vairuotojų kurie žino kokis ten greitis, tačiau dauguma važiuoja gana greitai. Ypač iš Dainu slėnio,spusteli iki dugno. Laikas kalneli arba užtvara pasistatyti. 2 eurai įvažiavimas, kaip visam normaliam pasaulyje. Tikrai atkris vakariniu marširuotoju be jokio reikalo.
Manau ten nereikia ribot greicio,nes ten tik miskas
cit tu senas brudas. miestas ir taip miršta, dar reikia senų skudurų nuomonių klausyt. varyk į senių prieglaudą, ten nieks nevažinėja ir dar šikną nuvalo.
puiku!